FAQ

Hvis du ikke kan finde svar her er du velkommen til at kontakte os via kontaktknappen i nederste højre hjørne

Priser & Betaling

Det korte svar er nej. Vi synes, at alle skal behandles ens og have de samme tilbud. Derfor findes alle tilbud direkte på siden. De er samlet på vores TILBUDSSIDE.

Nej, desværre. Det kan være meget tidskrævende at håndtere og overvåge markedet. Hos Cilos bruger vi alt tiden på at finde nye spændende produkter og have Danmarks bedste sortiment af audio, blog indlæg og tests.

I de fleste tilfælde er fragt til en pakkeshop gratis. Nogle produkter har dog en størrelse som gør, at vi bliver nødsaget til at tage lidt betaling for fragten. Du kan altid se fragtomkostningen ved at lægge en varer i kurven og gå til check out. Du kan sagtens se fragtprisen uden af afslutte ordren eller betale. 

Hos Cilo kan du betale med alle de mest almindelige betalingskort.

Du kan købe de fleste produkter på afbetaling, som udbydes af en ekstern partner. Du skal blot vælge dine produkter og gå til check out og vælge afbetalingsløsningen, som varetages af en ekstern partner. 

Ja, det kan du godt. 

Ja, det kan du godt. 

Ja, vi har mulighed for EAN betaling. Kontakt os via kontaktformularen i nederste højre hjørne for EAN betaling. 

Levering

Leveringstiden er på de fleste varer fra vores eget lager 1 - 2 dage. Bestiller du varer til levering med GLS inden kl 14 sendes de som regel samme dag. Paller og stykgods sendes samme dag ved bestilling inden kl 12, hvis de angives til at være på vores eget lager. 

Er varen på vores franske lager sendes varen typisk samme dag eller næste dag og er fremme indenfor få dage. 

Står varen angivet til at være hos leverandørens lager, så går der normalt nogle uger alt efter leverandøren. 

Ordrer sendt med GLS og Postnord sendes med tracking. I nogle tilfælde vil du både modtage tracking information fra os og direkte fra transportøren. Tracking fremsendes typisk sidst på dagen. Ordrer sendt med stykgods eller på palle er uden tracking, men chaufføren får altid information om at ringe 30 minutter før levering. Det kan dog ikke garanteres, at chaufføren når at ringe. 

På de varer, som er på vores eget lager og kan afsendes med GLS eller andre pakkeservices kan du typisk selv vælge om du vil have leveret til en pakkeshop og hvilken eller om du vil have leveret til din arbejdsplads eller hjemmet. Det kan koste et ekstra gebyr for hjemmelevering.

Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning. 

Vi bruger et stort lagerhotel i Danmark og der er desværre ikke mulighed for afhentning. 

Spørgsmål til min bestilling

Der kan gå op til 15 minutter før du modtager din ordre bekræftelse. Tjek altid til spam/junk filter for at se om den skulle være landet der. Kan du stadig ikke finde den, så kontakt os gerne via kontaktformularen i nederste højre hjørne eller giv os et kald. Har du lavet en konto hos os, så kan du også se ordrebekræftelsen ved at logge ind på din konto.

Hvis du har oprettet en konto hos os kan du se alle detaljer om din ordre(r) ved at logge ind på din konto. 

Hvis du har oprettet en konto hos os kan du se alle detaljer om din ordre(r) og fakturaer ved at logge ind på din konto. 

Har du ikke mulighed for det, så skriv til os via kontaktformularen i nederste højre hjørne. Medsend gerne så mange oplysninger som muligt, så vi kan finde frem til dig.

Hvis du har fortrudt dit køb, så kan du indenfor 14 dage returnere produktet til os. Det kan du nemt gøre ved at logge ind på din konto hos os eller ved at følge linket for at se betingelser og starte returprocessen.